Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2009 22:25 - Къде искам да живея?
Автор: zooro Категория: Туризъм   
Прочетен: 5842 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 13.02.2009 22:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

И тази история е за поход в Родопите,но може да се каже ,че това е най-хубавото място на което съм ходил!Отново беше петък вечер и аз и приятели потеглихме доста развълнувани в около 00часа. След 5 часа видях силуета на планината и сърцето ми щеше да изхвърчи.Още час и започнаха да се откриват такива гледки.
image
Целта беше връх Голямата кутия.С няколко каскади колата отива почти до върха.
Остават около 7км до най-интересното село .Преди да препусна по баирите се огледах 
от доста огледния връх.image
селото коетосе вижда е село Планинско .360* панорама но ние сме тръгнали на друго
място.Първоначално се свиква трудно голямата денивелация и добре че се срещнахме с няколко овце,че докато си блеехме и разпуснах малко.
image
Започнах да изкачвам връхчето което се вижда зад мен.Гората се сменяше от борова в 
букова.Вървях по много тясна и много красива горска пътечка покрита с половин метър 
шума.През цялото време си мислих как ще си легна на някоя полянка не бях спал все пак.След час и половина зърнах селото.image
Замириса ми на крава .Май бях стъпал някаде .Още една чудесна пътечка.image

Селото за втори път ме посрещна с това.image
тъжно му става на човек като прочете, че живота може да е много кратък.Хубавите надгробни камъни бяха на деца ,а останалите бяха просто парчета от тикла.
  Между другото селото е насилствено изселено заради "Кормисош" от бай Тошко.
Има един жител който не е родом от там и е по-малък от мен.За да си купи хляб Расим(така се казва единствения жител)язди два часа .Зимата не може да стигне до магазина ако е навалял сняг и изчаква месец два .Прехранва се с животновъдство.Аз му носих в раницата банани и шоколадови яйца да видим дали ще се зарадва.Ето го  и него!

image
Расим направи кафе на пясък и айран от неговото си мляко.По-хубаво кафе все
още не съм пил.За айрана няма да ви кажа.
  Нали ви казах за полянката ?Поне два часа съм заслужил.
image
Събудих се свеж като ряпа и започнах да обикалям селото.Идеално е за поредицата 
на alexooo "призрачните села"

image
тази снимка(горната) си я разпечатах и сега виси на стената .image
кравите са големи колкото едри кучета!
природна забележителност "Саръ кая".Скален зъб с изсечен тунел в основата
image

image
imageimage
Море от планини докъдето поглед ти стига!
Казах  чао на Расим и си тръгнах защото лагера беше в подножието на Големата кутия.

Два часа бягане и сме в лагера.Бръкнах в раницата за Ракия и Салата!
image
Този път не се събудих свеж .Трябваше да тръгвам за Варна да му се....
Последна снимка преди безличното поле.
image




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. boris66 - boris66-zooro
14.02.2009 00:29
Гласувайте за Зелената партия щом сте с такива убеждения!
цитирай
2. анонимен - rodopa
14.02.2009 06:34
koi e izhodnia punkt ili nai-blizkoto grad4e za tozi mar6rut?
цитирай
3. glarus - be6e mi super
14.02.2009 20:26
interesno - kogato hodi6 na takiva medta snimai pove4e - zaslujava si da di6a6 kristalno 4ist vuzduh i da gleda6 neveroqtni kartini...
Blagodarq za pazkazanoto...
цитирай
4. анонимен - free
16.02.2009 20:35
Boje, iskam i az... tolkova e istinsko...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zooro
Категория: Туризъм
Прочетен: 81372
Постинги: 13
Коментари: 42
Гласове: 261
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930